OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY ŚRODKA TRWAŁEGO
Prezesa Zarządu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Wielichowie ogłasza pisemny przetarg na sprzedaż środka trwałego Koparko - ładowarki
1. Nazwa i siedziba sprzedawcy:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Wielichowie, ul. Rynek 10a, 64-050 Wielichowo, NIP 788-11-65-525.
tel./61/44 21 185
2. Przedmiot przetargu:
Koparko - ładowarka Case 580 k-Turbo
3. Cena wywoławcza :
Cena minimalna za przedmiot sprzedaży wynosi 37 398,00 zł netto + Vat 23%
4. Opis środka trwałego przeznaczonego na sprzedaż:
1. rodzaj środka technicznego - koparko ładowarka
2. marka, producent - Case 580 k-Turbo
3. Numer fabryczny - JJH0049809
4. Masa - 8200 kg
5. Moc - 59KW
6. Rok produkcji - 1995 r.
5. Opis: koparko - ładowarka Case 580 k-Turbo, rok produkcji 1995 r. o przebiegu około 20 000 MTG. Łyżka otwierana,3 łyżki kopiące, widły, sterowanie przez wajchy, serwisowana na bieżąco, sprawna technicznie.
Zakład Gospodarki Komunalny i Mieszkaniowy posiada koparko-ładowarkę od 11.05.2001 r., serwisowana na bieżąco, sprawna technicznie.
6. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta:
Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej oraz powinna zawierać:
1. imię, nazwisko i adres lub nazwę ( firmę) i siedzibę oferenta, NIP, PESEL lub KRS,
2. oferowaną cenę brutto,
3. oświadczenie, że oferent przyjmuje warunki przetargu bez zastrzeżeń.
7. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
a) oferta powinna być przesłana pocztą lub dostarczona osobiście na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Wielichowie, ul. Rynek 10a, 64-050 Wielichowo.
b) oferty należy składać w terminie do dnia 26 kwietnia 2023 r. godz. 10.00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem „sprzedaż środka trwałego - koparko ładowarka - nie otwierać przed 26 kwietnia 2023 r. godz. 10.15”.
c) w przypadku ofert przesłanych drogą pocztową, decyduje data wpływu oferty do Zakładu.
d) termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
8. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 kwietnia 2023 r. o godz. 10.15 w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Wielichowie, ul. Rynek 10a, 64-050 Wielichowo.
9. Inne postanowienia:
- Prezes Zarządu wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę
- Organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn, w szczególności jeżeli oferty nie będą spełniały minimalnej kwoty szacunkowej
- Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży i dokonaniu zapłaty zgodnie z umową.
- Jeżeli uczestnicy przetargu zaoferują taką samą cenę, sprzedający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowo licytacji między tymi uczestnikami. W razie kontynuowania przetargu w formie licytacji uczestnicy zostanę powiadomieni o jej terminie pisemnie lub ustnie.
10. Informacje dodatkowe.
a) Środek trwały znajduje się w siedzibie sprzedawcy. Istnieje możliwość oględzin przed przystąpieniem do przetargu. Oględziny możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 14.00 po wcześniejszym umówieniu terminu.
Załącznik nr 1 - dokumentacja fotograficzna
Wielichowo, 18.04.2023 r.
/-/ Błażej Nadobnik
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016 informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Wielichowie (64-050), z siedzibą przy ul. Rynek 10a. Z administratorem można skontaktować się mailowo lprzybyla@zgkim-wielichowo.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora,
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email iod@wielichowo.pl . Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w pisemnym przetargu na sprzedaż środka trwałego, na podstawie art. 6 ust 1lit. b i e RODO.
4. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, informacje o wyniku przetargu zawierające dane osobowe oferenta zostaną podane do publicznej informacji poprzez wywieszenie listy kandydatów zakwalifikowanych do przetargu oraz zwycięzcy przetargu, na stronie internetowej podmiotu. Ponadto informacje mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów oraz przechowywane przez okres niezbędny do wypełniania obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych:
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
8. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku chęci wzięcia udziału w przetargu.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!